2011-11-22

Ledig dag är sällan ledig..

Jaaa... jobbade ju hela helgen. Men jag måste säga att vi hade faktiskt ganska kul på jobbet. Hade en ny tjej på upplärning så vi var tre stycken i LC både fredagen och lördagen och bara att man är tre stycken gör ju att saker och ting bilr mycket roligare.
Dagen präglades med massor av skratt, (vad annat kan man göra när det är tre tjejer som jobbar tillsammans), konstiga namn och dessutom såg vi det här klippet i fredags på jobbet och fick oss ett gott skratt..





Efter jobbet i lördags hade vi besök här hemma utav Js kollega Lukasz och hans Emmi, our neighbours to be.. De har köpt hus på andra sidan motorvägen så i början av december så har vi gått dem som nya "grannar".  Mycket trevlig kväll med tacos och dricka (för killarna, jag och Emmi var nyktra då hon körde och jag skulle jobba dagen efter).

Igår var jag hemma hos Lisa-fisa och pluggade Matte med henne, efter det hem igen för att kunna umgås lite med mina katter, har inte sett så mycket av dem den sista tiden känns det som. Bara jobbar eller är iväg hela tiden.
Så idag då, tisdag. Min sista lediga dag innan det är dags att jobba två dagar igen. Vaknade vid 10.00 och tittade på sista avsnittet av Ensam mamma söker, därefter ett avsnitt Gossip Girl och nu har jag precis avslutat städningen här hemma. Dags att spela lite LEGO sen bort till MediaMarkt för att fixa grejer till mannen.

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: