2012-02-21

Illa illa men bra bra...

Illamåendet har äntligen börjat släppa, har mått illa sedan i torsdags men inte kräkts förrän igår morse och middag. Så gårdagen och denna dagen har spenderats i sängen med min dator och tittar på Big Brother som har börjat igen.

Och som alltid när jag håller på med datorn så kollar man ju lite bloggar. Bland annat så följer jag Laila Bagges blogg. Och hon hade lagt upp den här videon för någon vecka sen.. så jääääkla coolt !


Härnäst tänkte jag kolla på de senaste avsnitten av Gossip Girl och Pretty Little Liars. Kan det bli bättre när man är sjuk? Nej, jag tror knappast det.

// Charlotte Ekberg

1 kommentar:

Anna Hedberg sa...

Usch usch! Krya på dig Lotta!!! Jag såg en snutt av BB...trodde det var ett skämt! Förstår inte hur vissa beter sig..haha. Pinsamt!

Ha det toppen! kram