2012-10-26

Det börjar arta sig..

Det så kallade barnrummet börjar faktiskt ta form, på riktigt.
Har tillbringat de senaste dagarna på Blocket för att leta efter Hemnes byrå (med skötbordsdel) samt någon bra och fin skötsäng. Men som alltid så är folk lite efterblivna på den sidan och kan inte ta bort annonsen när varan är såld eller kan inte svara när kunder ringer eller mailar.
Till slut lyckades jag igår få tag i en spjälsäng, det var många som ville ha den men jag högg och sa att jag skulle ha den och jag fick den !!

Spenderade dagen med Lisa med att bland annat gå på IKEA och jämra mig över vilket skötbord jag skulle köpa. Det slutade med det dyraste, alltså hemnes byrå med skötbordsdel. Men jag tycker det var värt att lägga mer pengar på något man kan använda mer än bara som skötbord än att köpa ett skötbord för 300kr som sen bara ska slängas undan.

Hämtade spjälsängen vid 17-tiden och därefter hem och skruva ihop allt. Så nu tvättas det bebissängkläder för fullt och imorgon när allt har torkat så ska det bäddas. Därefter kanske det kommer lite bilder ;)

Inga kommentarer: