2012-03-06

Negativ? Javisst !

Den sista tiden så har jag fått lite kommentarer om att jag är negativ i mina inlägg på facebook. Och ja, det må jag vara men jag skriver ännu fler positiva och glada inlägg.
Dessutom... tro fan att ni också hade varit negativa och nedstämda efter att på mindre än ett år

-fått avslag hos försäkringskassan pga din arbetsgivare
-förlorat ditt väntade barn
-fått skit ifrån kollegor för att du sköter ditt jobb bra
-din farfar har fått cancer
-diverse andra familjeangelägenheter
och som pricken över i:et blivit uppsagd på ditt jobb..

Tror du att du hade varit så jäkla posivit? Nej jag trodde väl inte det heller. Men ni som läser mig blogg och som känner mig vet att trots att jag är negativ emellanåt så är jag mer positiv än negativ och ser ändå det ljusa i allt som har hänt. Men ni andra måste fatta att man MÅSTE ha sina dagar då man faktiskt tycker att allt är skit. SÅ DET SÅ ;)

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: