2012-03-14

Peter Wahlbeck - detta onda ting !

Nu har det gått för långt.
Det finns en människa här i världens som jag absolut inte klarar av och det är Peter Wahlbeck. När jag fortfarande bodde i Halmstad och serverade där så hade vi standup-kvällar som Peter hade dragit ihop. Bra idé men den människan alltså, finns det någon vidrigare personlighet?


Och den tycker jag verkligen inte att han är rolig. En komiker ska inte behöva skratta åt sina egna skämt för att ingen annan gör det. Då ska man istället inse att det inte var ett roligt skämt.

Och nu har denna människa även infiltrerat ett av mina äldsta favoritprogram på radion, nämligen Karlavagnen. Det finns inget bättre att ligga och lyssna till när man har svårt att somna. Men nu var även den friden över, iallafall vad gäller fredagar. Tack och lov lyssnar jag sällan på fredagar. Men ändå ! Varför ska han göra detta???

Hjälp mig att avsätta Peter Wahlbeck, bojkotta alla hans gig !

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: