2012-12-17

Mammas pojkar

Nej inte filmen, mina pojkar !
Just nu ligger de båda två på soffan och sover middag medan en annan har en degen till lussekatterna på jäsning. Kan ju inte låta bli att tycka att de är det finaste som finns ;)

De säger att man ska ta det lugnt och inte känna att man MÅSTE städa eller MÅSTE fixa hemma nu i början. Men va sjutton ! Jag blir ju rastlös när han sover. Visst tar jag också en middagslur då och då men alla andra gånger då? Har nog dammsugit lägenheten tre gånger denna veckan, idag bakar jag lussekatter och har tvättat ett par maskiner bebiskläder och grejer också.

Förresten så har jag redan tappat 10kg, YEAY !! Allt jag har gjort är krystat fram min fina Bastian och sedan myst med honom och Jimmie i en vecka. Varför har jag aldrig gått ner så mycket förut på så kort tid av att bara mysa ? ;)

Och det här med att få barn, det gick nog Jimmie över huvudet för han som i princip AVSKYR julpynt och helst inte har något alls vill helt plötsligt gå bananas och köpa massa julpynt. Dock vill han inte göra det själv och vi är inte supersugna på att dra ut en redan förkyld liten pojke bland en massa folk och leta efter julpynt så det får vänta till nästa jul. Men ändå ! Vad hände med honom liksom ? Från att hata julpynt till att vilja go crazy är en ganska stor förändring. But I like it ;)

Och du.... vem vill inte pussa på den här munnen när han plutar så ? ;)


Bastian


Inga kommentarer: