2012-07-03

Den stora hemligheten...

Tisdag och soligt väder. Och jag tror minsann att det börjar bli dags att berätta den stora hemligheten nu som jag inte kunnat berätta om tidigare.
En del av er har kanske kunnat gissa men för er som inte har det så kan jag berätta att vi väntar en ny liten bebis. Så i december så kommer det ett småsyskon till vår änglaprinsessa. Vi vet vad det blir, men det håller vi nog för oss själva ett litet tag till tror jag ;)



Vill också säga att detta är ingenting som jag kommer skylta med på facebook utan för er som vill veta hur det går så uppskattar jag om ni i såfall skriver meddelande (så att alla inte ser) eller möjligvis skriver en kommentar eller två här på bloggen. Här kommer det uppdateras med jämna mellanrum men som sagt inte över facebook.

Ha det underbart !
// Charlotte Ekberg

1 kommentar:

Emma sa...

Åhh vad jag är glad för er skull!!!!
Gissade detta så de känns så bra nu när jag fick de bekräftat ;)
Stort grattis!!!