2012-07-15

Finbesök, shopping och massa bus..

Nu har vi haft finbesök från Eskilstuna hela helgen, eller egentligen ända sedan i onsdags kväll. Det var Tobbe, Millan, Oliver & Dexter som var och hälsade på.

Vi började med att spendera torsdagen på Borås Djurpark, startade med regn och avslutade med solsken. Där tittade vi bland annat på "jejon" och apor. Sedan hemåt och tittade på film på kvällen.
Fredag åkte jag, Millan och lille Dexter till Ullared för lite shopping. Det var ju ändå dåligt väder och de stora killarna fick lite egentid tillsammans.
Jag höll mig ganska bra men köpte ändå lite bebiskläder till den lill* och en och annan pryl.

Lördag vart det sjöfartsmuseet och sedan en ganska lugn eftermiddag / kväll i lägenheten.
Och idag tackade vi för besöket och våra gäster åkte hem och det är bara en vecka kvar tills vi åker iväg till Gränna för en veckas avslappning, lugn och ro.

Ha det underbart !
// Charlotte Ekberg

1 kommentar:

Pernilla sa...

vad skönt att få veta att den lilla plutten i magen mår bra, jag menar, det är ju skönt för alla att få veta men det måste ju kännas lite extra för er!

vi ska ha i oktober, så det är tre månader kvar nu :)

hoppas ni har det mysigt i gränna, det är en av mina absoluta favoritplatser i sverige! så himla mysigt!