2012-07-05

Foglossning och Universeum...

På knappt en timme har jag flyttat om grejerna som ännu inte är upp-packat så nu är det NÄSTAN helt klart i gästrummet, för tillfället ;) Jag har även dammsugit hela lägenheten, ätit frukost och gjort mig iordning. Och om ca 30 minuter bär det av mot vårdcentralen för att träffa en sjukgymnast som ska hjälpa mig med lite övningar mot min foglossning.
Javisst, redan i vecka 15 började den krypa sig på så nu tre veckor senare har jag fått nog och måste ha lite hjälp.

Åter från sjukgymnasten så är det bara att vänta in min bror och hans son som kommer upp från Halmstad för att se hur  vi bor och för att vi alla tre ska gå på Universeum och titta på hajar ;) Tyvärr har ju inte Jimmies semester börjat riktigt ännu så han får inte följa med, han jobbar idag och imorgon också innan han ska vara ledig i fyra härliga och lååååånga veckor. Gissa om vi ska njuta av magen då, nu när vi fått veta att allt är okey och grönt ljus för fortsättningen =)

Nä, dags att fixa lite till innan jag ger mig av till vårdcentralen.

Ha det underbart !
// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: