2012-01-08

Long time no see..

De senaste två veckorna har det inte blivit mycket till bloggande. Dels för att det varit fullt upp och dels för att jag inte orkat. Men nu är jag här och ikväll ska jag minsann spela bingolotto. Någon mer som ska göra det? Jag måste erkänna att jag fått lite mersmak på detta fenomen sedan julhelgen. Vi har ju som tradition att alltid spela bingolotto på uppesittarkvällen dagen innan julafton och likväl gjorde vi det iår. Sen spelade jag med svärmor på uppesittarkvällen innan nyårsafton och nu sitter jag alltså här igen, tredje gången gillt och ska spela. Dock spelar jag ensam ikväll och jag ska testa något nytt, digitala bingolotter. Åkte ner till affären nyss för att köpa bland annat bingolotter men glömde ju detta kom jag på när jag kom hem. In på hemsidan för att kolla om det gick att spela online och hittade då ett perfekt sätt att göra. Köpte två lotter på nätet och skrev ut dem. Så nu sitter jag här med mina "hemmagjorda" bingolotter och väntar spänt på att programmet ska börja.


På torsdag är det återigen tid för att åka till Östra Sjukhuset. Förhoppningsvis ska vi får provsvaren denna gången, annars vet jag inte vad jag göra. Ska man behöva vänta så länge liksom?
Lär ju höra av mig igen efter detta besöket.

Nu ska jag kolla lite pretty little liars innan det är dags att vinna miljoner på bingolotto ;)

// Charlotte Ekberg 

Inga kommentarer: