2012-01-16

Världens bästa vecka !

Ledig måndag, hur underbart är inte det då?
Sov fram till nästan 11.30 och det behövdes verkligen. Låg kvar i sängen och tittade lite på tv och hade det gott. Tog mig slutligen upp ur sängen, bäddade, plockade undan den rena tvätten från förra veckan, slängde in ny tvätt. Sen var det fram med min vän dammsugaren, han sög upp all skit vi hade på golven och nu är här rent och fint. Iväg och köpte tigerbalsam och grejer till mannen och sedan hem till katterna igen. Så nu sitter jag här och väntar funderar över vad jag ska göra.
Ska jag diska?? Ska jag kanske baka någon fin kaka? Eller ska jag rent av titta på någon av alla serier som jag har hemma?

Denna veckan kommer va så grymt skön. Jobbar bara på onsdag 0700 - 1900 sen är jag ledig resten av veckan. Och på lördag kommer världens bästaste Malin hit och hälsar på. Ska bli så sjuukt kul, och massa roligt ska vi hitta på. Har dessutom tagit ledigt på måndag nästa vecka också för att kunna umgås lite mer med Malin innan hon åker vidare ner till Halmstad...

Världens bästa Malin...

En kväll hos Malin i 2:an..
Jag & Malin innan "Jorden runt"-studentfest..


Hemma hos Malin i 2:an..


Jag, Malin & Tilde på balen..
Jag & Malin på studenten..
                                             

Malin, Tilde, Liridon, Jag & Jessica utanför Tylöhus där vi hade balen..
'

Jag & Malin hemma hos henne i 2:an..
Poccahontas och Prusiluskan..

Världens bästa Malin & jag på studentflaket. Och en full Lisa-fisa i bakgrunden..

Nu vet jag vad jag ska göra.. Ska ju laga mina jeans som har gått sönder !
Symaskinen here I some!

// Charlotte Ekberg

1 kommentar:

Anna Hedberg sa...

Fina ni är tjejor!!! Ha en fantastisk helg tillsammans:) Nån gång hakar jag gärna på! Många kramar / Anna