2012-11-23

17 dagar kvar

Som sagt, 17 dagar kvar, inte för att jag håller räkningen eller så.. ;)
Det är helt otroligt att det inte är längre, man fattar inte att han snart är här den lille krabaten som ligger där inne och sparkar på mig hela dagarna.
Och förvärkarna har fortsatt men inte varje dag, de kommer lite sporadiskt så det ger mig faktiskt inte ens falska förhoppningar.

Idag kommer världens bästa Malin hit och ska bo hos oss i helgen då hon hade saker inbokat i Göteborg. Ska bli supermysigt, hon är ju som sagt världens bästaste !

Har förövrigt sovit bort heeeeeela förmiddagen, underbart va? Skönt när man kan tillåta sig det och dessutom har flertalet appar i telefonen som säger att man ska vila så mycket man bara kan. Jag skyller dessutom på att jag inte sover bra på nätterna, så allt är helt ok. Jag FÅR sova 18 timmar om dygnet om jag så vill det. Hehe...

Och förresten, pratade nyss med min man medan jag går här hemma i väntan på att posten ska komma så jag kan få mitt nya tv-spel. Då sa han att vår nya soffa kommer på måndag. Är det inte underbart ?!? It's lovely, just LOVELY!
Så nytt tv-spel idag, ny soffa på måndag och någon dag nästa vecka kommer även min nya ziperall som jag ska trycka ner mig i fast jag är höggravid ;)



Inga kommentarer: