2012-11-19

Så mycket bättre och förvärkar.. =/

Här sitter jag en solig / blåsig måndag och lyssnar på så mycket bättre samtidigt som jag känner av en och annan förvärk. Har ju haft sådana de senaste dagarna men inget regelbundet alls i det tyvärr.

Helgen bestod av att Jimmie köpte ny tv, en sån där smart tv med 3D och appar och grejer. Och till det så måste man ju ha en blueray-spelare så det köpte han också.
Kul att någon kan blåsa pengar iallafall ;) Hehe, men han är snäll för jag får också titta på tvn..

Idag är det alltså måndag, imorgon är det tisdag och dags för ännu ett besök hos barnmorskan. Kan ni fatta att det är bara tre veckor kvar till beräknad födsel?
Personligen så tror och hoppas jag att han kommer liiiiite tidigare, men vi får väl se. Vad som helst bara han inte kommer för nära julafton. Och om han kommer en vecka tidigt gör ju ingenting, för som barnmorskan sa "det är ingen liten bebis, men han är inte stor heller. Kommer nog ligga på 3800-4100g när han kommer"
Så för att förhindra att han är större så vill jag verkligen inte gå över tiden. Lång kommer han nog vara förvisso så det blir kanske en långsmal bebis ? ;)

Vi fick hem vagnen för en vecka sen förresten, är sjuuuuukt nöjd fast jag inte använt den ännu. Men ni vet när man bara har en känsla att det här är bra, ungefär så känns det. Och sen är den ju förj*vla snygg också.

Nä om man ska ta och göra lite nytta här hemma kanske? Försöka iallafall, typ dammsuga lite åtminstone? Och kanske plocka bort sakerna som blockerar gästrummet just nu? För ikväll eller imorgon kommer ju mamsen och hälsar på lite och till helgen kommer världens bästa Malin och ska gästa oss lite medan hon ska på kurs. Kommer bli en bra vecka. Får ju även mitt nya tv-spel i slutet på veckan ! WOHO!!! Hoppas jag hinner spela ut det innan lilleman kommer ut bara, hehe..



Inga kommentarer: