2012-09-05

Han kan ju inte va naken..

Tänkte tillbaka lite på igår och kom på att jag måste ju visa de söta kläderna jag köpte.
Förr tyckte jag alltid att HM hade finast barnkläder men jag måste erkänna att Kappahl har faktiskt finare kläder och det är ju ungefär samma priser.

Bodies, måste ju änna ha ett gäng..
Lyckas inte vända bilden av någon anledning. Men supersöt bodie och billig tuff t-shirt =)
Kunde inte låta bli hängslebyxorna och den randiga bodien  var ju bara ett måste till byxorna.
Världens sötaste overall som han bara MÅSTE ha...
Lyckades inte vända denna bilden heller. Det här var plagget som gick hem hos Jimmie, han tyckte den va skittuff !!

Avslutade kvällen med soppa tillsammans med mannen min. Det fick bli billig bondsoppa eftersom jag handlat bebiskläder för resten av pengarna. Skoja bara, visserligen är soppan billig men det var mest för att den var god som jag gjorde den.
Och till soppa måste man ju ha ostmacka !!


Inga kommentarer: