2012-09-04

Månadskort & foglossning

Igår var en hemsk dag. Inte så att det hände en massa hemska saker utan jag hade bara så sjuuukt ont av foglossningen.
Var iväg på en "ungdomsmässa" med arbetsförmedlingen och jag måste erkänna att det känns så j*vla dumt att gå på sånt och "söka praktik" i tre månader när man inte ens kan jobba så länge. Någon som håller med? Men kanske får in en fot här och där inför framtiden, vem vet.

Avslutade iallafall dagen med att ta oss till Åbybadet jag och mannen. Simmade 800meter vilket jag ändå tycker är bra kämpat med tanke på foglossningen och jag köpte mig även ett månadskort så jag ska försöka komma iväg och simma iallafall två gånger i veckan. Så om det är någon som vill hänga på så är det bara till att höra av sig.

Även idag är det aj aj ont av foglossningen, vaknade med ont och tror tyvärr att det kommer hålla i sig hela dagen. Dock ska jag försöka bota det med en trevlig fika / brunch med två gamla kollegor och sedan möta upp Lisa-fisa för lite lektid.

Har för övrigt försökt lägga upp en film här på bloggen på när lillgrabben ligger och sparkar i magen men den är för stor och även när jag krymper den så blir det "fel" och går ej att ladda upp. Så för er som har förslag på hur jag ska lösa detta hör gärna av er, vill lägga upp filmen dels för er men även för min svägerska i Bristol då hon tyvärr inte får se och träffa magen särskilt mycket.. =/ Så förslag mottaget gladeligen !

2 kommentarer:

Emma sa...

Lägg upp det på youtube så kan du länka dit :) Du kan ju välja att inte alla kan se det på youtobe om du inte vill det :)
Hoppas att det blir bättre med foglossningen snart!
Kram kram

Anna Hedberg sa...

Jag får inte heller se magen innan den lille kommer ut så en film är välkommet:) Testa det som Emma säger:)

Hoppa du får en fin dag!!! KRAM!