2011-11-10

It's okey not to be okey

Varför gör jag det här för??
Jag förstår faktiskt inte, jag vet ju att jag inte klarar av det utan att stört-lipa=/
Men än en gång sitter jag här i sängen och tittar på Drömmen om ett barn. På något sätt så tror jag ändå att det faktiskt gör mig gott även om det inte alltid känns så. För nuförtiden är det ju inte jätteofta som man bara sitter och tänker och gråter av sig och därför är det nog bra att jag tittar på det här så att jag får ut tårarna lite till. Måste ju tömma tårar med jämna mellanrum så man inte stänger in dem.

It's okey not to be okey

Det värsta var ändå nu när ett par va hos läkaren för ultraljud då deras bebis låg 23% under det normala vad gällder måtten. Och när de ligger där på britsen för att kolla på bebisen så känner jag hur jag själv låg där i somras och vilken chock det var när vi såg att det inte såg ut som det skulle och nära läkaren sa att det inte såg bra ut.
Jaja, jag får försöka fortsätta tänka att det är BRA att titta på detta! Snart är jag säkert där igen, jag hoppas och tror det iallafall.




(Magen med vår jordgubbe när jag var i v.12. Saknar den och dig vår prinsessa men jag tror och hoppas att du snart ska få ett syskon. Mamma älskar dig! ) 


// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: