2011-11-03

Sjukhusbesök och sylt

Idag har vi varit på sjukhuset på läkarbesök, det var tänkt att vi skulle få provresultaten efter förlossningen.
Tyvärr så hade de inte fått alla resultaten, eller egentligen hade de bara fått ett.
Varför då kan man undra? Jo, jag skyller allt på den den här mannen för. Tack vare honom så har de andra patologerna fullt upp med att rätta till hans fel så de har ej hunnit undersöka våran bebis ännu =/
Det gör i sin tur att jag är lite osäker på om den lilla verkligen kommer ligger på plats i minneslunden till BF när vi tänkte gå dit för första gången med blommor och sånt.
Men men, vi får väl se.. förhoppningsvis får vi en ny kallelse snart och då vet vi att det börjar närma sig.
Det provresultatet de kunde ge oss var att det iallafall inte var några kromosoniska fel, dvs inte fel på varken mig eller J. Och det känns ju skönt !!!

Efter Sjukhusbesöket så tog jag lunch med mannen min och sen en liten runda på Allum i Partille. Gick inom Panduro och köpte garn och stickor. Vidare mot IKEA efter att mannen åkt tillbaka till jobbet, där köpte jag syltburkar och åkte sedan hem för att göra hallon / äpple-sylt.
Mumma blev det! Och under tiden sylten blev klar så satte jag även igång med att lära mig sticka på nytt, så stickas ska det göras hela helgen på jobbet nu =)

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: