2011-09-23

Ännu en dag till ända..

Det här låter nog väldigt konstigt, men jag tror att jag vet vem sveriges vackraste tjej är.
Och nej.. jag syftar inte på mig själv den här gången.
Faktiskt så är det Magdalena Reise i Idol. Jag måste faktiskt erkänna att jag tycker att hon är fruktansvärt vacker.. Hade jag nu inte varit ringmärkt av min man och jag hade varit lagd åt andra hållet så hade jag dreglat framför tvn. Tack och lov så gör jag ju inte det.. Men liksom kolla på henne.. hade jag fått önska utseende så hade jag valt henne.


Konstig bild, jag vet... men jag lyckades inte hitta något bättre.
Så som ni kanske förstår så har jag tillbringat kvällen framför tvn. Mannen och gjorde tacos och hällde upp lite vin för att sedan bänka oss framför Idol. Därefter gick det någon film på TV4, "Resan till jordens medelpunkt". Tycker faktiskt den var väldigt mysig, men jag hade nog aldrig gått och hyrt den.

Förresten, Baloo är för himla söööt.. När jag kom hem från jobbet idag och la mig på sängen bredvid mannen så kom Baloo och la sig på min rygg. Gose-grisen.. Gosigt å veta att han saknar mig när jag är borta.. ;)


Nåväl.. tillräckligt skrivande för idag. Ska nog göra mannen sällskap genom att sova några timmar. Har ju trots allt jobbar tre dagar denna veckan ;)

"Sömnen sorterar tankarna och städar undan i hjärnkontoret. Vi får plats med en ny dag, en ny känsla och nya upplevelser på vägen. Det är nästan så man kan ana sig till doften av såpa på morgonen."
- Okänd

// Charlotte Ekberg

1 kommentar:

Anna Hedberg sa...

Jag har också sett den filmen och håller med, den är mysig!
Ni verkar har en härlig helg, fortsätt så! KRAM!!!