2011-09-18

Dagen efter

Igår var vi hos Lisa & Robert (som ni säkert inte missat eftersom jag nämnt det i varenda inlägg haha). Vi hade en grymt trevlig kväll med lite hemmagjord "tapas" ala Lisa och sen vart det spel och vin för hela slanten. Mycket  mycket trevligt måste jag säga.
Dock blev det en hyfsat tidig hemgång, blir så när man bor så långt utanför stan och bussar/tåg inte går som man själv helst hade velat.

Såhär dagen efter så mår man ändå ganska fint, kan ju bero på att man slutade dricka vid midnatt också. Men i vilket fall som så är man ju inte jättepigg på att laga mat. Jimmie började sin "morgon" med lite hallonglass och sen smörgåsar, för så kan man ju också göra ;) Och strax ska vi röra oss ner mot pizzerian för varsin kebabtallrik. Det tycker jag faktiskt vi har förtjänat, framför allt jag som faktiskt var ute och joggade lite igår ju. Applåd för mig ! Och believe it or not.. är faktiskt nästan tillbaka på den vikten jag hade innan graviditeten!! WIIIEE !!!!

Åter hemma kommer dra ut gästsängsmadrassen på golvet framför soffan och bädda ner oss för att tillbringa heeeeela kvällen framför tvn. Först blir det Criminal Minds eller Rookie Blue, därefter kollar vi IDOL ! Kan ju inte slita mig från detta program, det är liksom både bra och dåligt. Och Jimmie den stackaren måste tyvärr dras med att vi aldrig missar ett avsnitt. Hehe...

Näää... mot pizzerian !

"Det finns inget bättre skönhetsmedel än lycka"
- Blessington


// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: