2011-09-22

Den möraste köttbiten

Känner mig som den möraste köttbiten idag, min kropp är lite trött efter PWn igår. Men jag måste erkänna att det är rätt skönt. Nu ska man bara försöka hålla kvar vid de här promenaderna så kanske man blir av med lite mer än bara mammakilona. För de kilorna är ju faktiskt redan borta, tycker jag är ganska bra med tanke på att man fått klara det på egen hand, ingen bebis som sugit bort dom så att säga.

Som alla andra lediga dagar så ligger jag ju dock fortfarande i sängen när klockan passerat 10.00. Men det tycker jag att jag förtjänar, precis som alla andra lediga dagar. Jag ska ju faktiskt snart gå upp och städa och tvätta. Och jag har ju dessutom redan gjort en hel del nytta idag, fast från sängen. Mer om denna nytta senare när vi sett vad det resulterar i.  =)

På med musiken, upp ur sängen och börja städa !

" Tid, ord och ungdom kan man aldrig få tillbaka"
- Okänd


// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: