2011-09-21

Musik i lurarna, tjocktröja och rätt skor. Sen var det bara att gå ut och gå / jogga. Glömde dock astma-sprayen hemma så det blev inte mycket joggande men lite iallafall. Känner mig faktiskt riktigt riktigt duktig.
Det tog mig 27minuter att komma runt, fråga inte hur långt det är för jag har absolut ingen aning. Men när tagit den rundan förut så har det tagit längre tid, inte mycket men jag var iallafall lite snabbare idag.

En dusch och nya kläder senare så känner jag mig riktigt pigg och fräsh. Dock ska jag nog ta mig ner till affären snart, handla måste man ju göra för även om man storhandlat för knappa veckan sen så glömmer man ju alltid något.
Och senare blir att laga lasagne och äta det till mitt älskade program, Bonde söker Fru.. visst är det underbart?


// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: