2011-09-30

I bilen till Eskilstuna

Åka bil är ju kanske inte det som folk tycker är särskilt roligt. Men jag måste säga att jag faktiskt gillar det. Inte så att jag skulle åka bil hela tiden men jag har inget emot att åka långa sträckor.
Det kan ju ha att göra med att vi alltid varit iväg på danstävling på helgerna så man har ju tillbringat ett antal mil och timmar i bil sen man var liten så att säga.

Eftersom J kör för tillfället så undrade han vad jag skriver och jag sa att jag skriver att jag tycker det är roligt att åka bil. Då skratta han och sa "Klart du tycker det, du sover ju."
Ja, jag har sovit nyss men det är inte det jag brukar göra när vi åker bil. Inte alltid iallafall. Och idag har vi ju grym musik också. ;)

Överraskade gubben min med att spela HV71s låt när vi gled in i Jönköping. Tror ni han blev glad ? ;)
Dessutom svängde vi inom Kinnarps Arena då J ville kolla hur det såg ut med blommor och ljus för Stefan Liv. Kan ju avslöja att där var en del.

(Detta är inte en bild vi tagit, där var mer nu än på bilden)

Vi har passerat Katrineholm och börjar närma oss Eskilstuna med stormsteg så jag tror att jag får stoppa tillbaka datorn i väskan nu och underhålla gubben min.

"Du skall inte hava andra bilar framför dig."
- Okänd



// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: