2011-09-30

Choklad, mys i sängen och spotify i bilen..

FREDAG!
Då har man jobbat sina två dagar för denna veckan. Nu firar vi helg.
Gick upp tidigt imorse. J gick till jobbet strax innan 07,00 och då steg även jag upp. Värme mig en stoooor kopp med varm oboy och satt mig i sängen med datorn i knät. Slängde även in lite tvätt i maskinen så man skulle ha några rena kläder att ta mig sig i eftermiddag. Vi åker nämligen till Eskilstuna idag, mot J's bästa kompisar och hans familj. Det kommer bli en härlig helg.
Dock får katterna stanna hemma, de är ju så stora mina små kisar så de får faktiskt klara sig själv. Det är ju trots allt bara 2 dagar i princip. Kommer ju hem igen på söndag eftermiddag/förkväll.

Har dessutom varit iväg en sväng på Clas Ohlsons för att införskaffa en kassettadapter till bilen så vi kan lyssna på något annat än bara radio och samma gamla skivor som alltid. And I did, så nu kan vi lyssna på valfri musik hela vägen i bilen för nu kör vi spotify i mobilen istället. =)



Med andra ord blir det inte mycket bloggande i helgen, hoppas ni överlever. ;)

"En gång i tiden ville jag bli ateist, men jag gav upp - de har ju inga helgdagar."
- Henry Youngman


// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: