2011-09-19

En blyger och ett riktigt psyko !

Jag pratar självklart om kvällens tv-profiler.
För att specificera mig lite mera så är blyger den härligt blyge norrlänningen Andreas Larsson som varit med i Idol. Redan första gången han var med, 2008, så tyckte jag att han var riktigt riktigt duktig. Och det är han ju. Synd bara att stackarn är så förbaskat blyg, men den rösten hade han kunnat ta sig långt.
Och även om han valde att hoppa av slutaudition en andra gång så tror jag ändå att han faktiskt gick därifrån liiite starkare och med en stor skopa mer självförtroende. Om inte så ska du veta Andreas att jag beundrar dig !


Tycker det är fruktansvärt synd att du ännu en gång valde att hoppa av.
Vidare till nästa punkt, kvällens psyko.. Närmare bestämt Gunilla Persson, denna svenska Hollywoodfru. Fast va fan gör hon i den serien om jag får fråga? Handlade inte serien till att börja med om svenska kvinnor som var FRUAR, dvs gifta, med män i Hollywood? Numera tycker jag det har kommit in svenska kvinnor som flyttat till USA och försöker leva ett fancy-life som de egentligen inte har råd med. Nä usch.. bort med Gunilla. Dessutom verkar hon ju helt sjuk i huvudet för att vara helt ärlig. I förra veckans avsnitt visade de hur hon skällde ut carekeepern som hade hand om hennes mamma. Hur sjutton kan man? Dessutom anklagade hon carekeepern för att ha slagit till henne när de diskuterade betalning.
Och ikväll var jag vara tvungen att kolla lite på avsnittet för att jag ville bli lite provocerad hehe.. och då är hon iväg på någon välgörenhetsgala där hennes dotter ska sjunga. När de checkar in på hotellet så ska de ha "Deluxeroom - smoke free" och det låter ju ganska bra. Tills de kommer upp på rummet och man ser att det ser ut som vilket lågprishotell som helst i Sverige. Dags för Gunilla att ringa efter Roomservice eftersom hennes dotter är lite förkyld, eller som Gunilla uttrycker det "She's got the flue". Hon ska prompt ha chickennoodlesoup till sin dotter, men roomservice har stängt. Nää men då ska hon få en pickolo att gå iväg och köpa det. Jag blir helt galen, vem tror hon att hon är? Fattiglapp som försöker leva lyxliv. Tycker synd om hennes dotter faktiskt.. jag hoppas att hon gör en riktigt ordentlig revolt när hon blir tonåring. Hahhaha....


"Att ge en dåre goda råd är som att slå vatten på en gås"
- Peder Låle

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: