2011-09-28

Hugg mig !

Är så jäkla påhugget nu ikväll. Hehe..
Det hela började sista timmen på jobbet när tröttheten börjar komma över en. Ni som känner mig vet att jag kan få fruktansvärt dålig humor och skratta tills jag inte får luft när jag är trött. Riktigt så illa vart inte fallet men roligt hade jag.
Fick en bostadsjour från en kvinna som ej kom in i tvättstugan för att taggen till låset fungerade. Fine, jag tog emot det och ringde vidare till väktaren som skulle åka ut. Där sprack det.

väktaren - vilken adress??
jag - xxxxx (eftersom jag inte får skriva det här)
väktare - vad var det för fel?
jag -  hon kommer inte in i tvättstugan för taggen fungerar inte. Den är för vass... hahahahahaha

Jag vet, det är nog inte så kul egentligen men jag tyckte det var kul då och det tyckte uppenbarligen väktaren också eftersom han likaså började skratta rätt gott.
Kommer hem och berättar för J hur rolig jag var och skrattade som bara den. J börjar berätta om att han var och jobbade på ett ställa idag där lägenheten var helt sjuk (alltså riktigt j*kla fin) och jag avbryter med att säga:
- vadå hade den influensan eller?

Jag veeeeeeeeeeeet, det är inte heller särskilt skoj med det var jäkligt roligt då. Till och med J skrattade hehehe....

Jag är alldeles för rolig för mitt eget bästa ibland.


"Humor är en färskvara."
- Magnus & Brasse

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: