2011-09-21

Stjärnskott när jag satt i bilen..

Ja stjärnskott inte stenskott... mitt från ingenstans så helt plötsligt kommer en helt underbar låt på radion. Kunde inte annat än älska den direkt. Det är en sån låt som man bara gillar direkt, den är grymt härlig.
Det är en kille som vann "Svensktoppen nästa" som P4 Kristianstad höll i. Så han vinner tävlingen, och ska prövas i Svensktoppen till helgen om jag fattade det rätt, och min röst har han redan vunnit kan jag avslöja. Helt helt helt underbar denna lilla skånepåg.


Så nu vet ni vilken låt som kommer spelas på högvarv hemma hos mig den kommande tiden, den finns ju redan ute på Spotify kan jag meddela.

"Musik skapar en form av njutning vilken den mänskliga naturen inte klarar sig utan."
- Konfuciuc

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: