2011-09-20

Mysbyxor, pussar och maaat

Så var man åter hemma efter en låååång dag på jobbet. Fast det har ändå varit ganska kul måste jag säga. Som ni kanske vet så jobbar jag på en larmcentral och man får prata med en hel del människor varje dag. Vissa är riktiga idioter, andra hör man knappt vad de säger och en del är betydligt mer underhållande än de tror.
Till exempel nu ikväll precis innan jag skulle gå hem så fick jag ett samtal på en bostadsjour. Det är en man som ringer in och prata lite halvdålig svenska..

Mannen i luren: Det luktar skiiit (läs schiiiit) i huset.
Jag: Okey, var luktar det skit?
Han: I hissen, i trappan, i källaren. Det luktar schiiit. Hos oss också.
Jag: Vilken adress etc etc...
Han: Vi har schiiiiiitöversvämning, det luktar schiiiit !

Vet inte om ni ser det roliga i det på samma sätt som mig, men när man hör honom kan man inte annat än skratta och härma honom när man lagt på. SSCHIIIITÖVERVÄMNING ! HAHAHA...

Men så var man som sagt äntligen hemma, mannen har precis lagat mat och vi ska mysa ner oss framför tvn och titta på Idol. Och mysa med kissekatterna (även om inte J vill det, hehe)

Återkommer imorgon med roligheter !

"All humor börjar där man inte längre kan ta sig själv på allvar"
- Okänd

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: