2011-10-14

En ljus idé

I förrgår när jag satt på jobbet fick jag en idé på vad jag skulle vilja göra.
En kväll i början av mitt o Js förhållande spelade han en låt som har kommit att bli lite av en favoritlåt för mig.
Never gonna be alone - Nickelback

Refrängen i den här låten är så himla underbar och jag tänkte redan då att det var ju så rätt, jag skulle aldrig mer va ensam eftersom jag hade hittat min man. Efter vad som hände i somras så tycker jag att det stämmer ännu mer. För eftersom jag har tatuerat in min lillkille på armen så kommer jag aldrig vara ensam.
Så vad sägs om att göra såhär??


"Tatueringar är som historier - De symboliserar de viktiga ögonblicken i ditt liv. Att sitta ner och prata om var du gjorde varje tatuering och vad den symboliserar, det är verkligen vackert."
- Pamela Anderson

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: