2011-10-05

Tidig onsdagmorgon och varmchoklad

Mannen har gått till jobbet och här sitter jag, uppkrupen i sängen med en stooor kopp varm choklad i handen. Kan nästan inte bli bättre, det enda som saknas är gubben min.
Alla säger att hösten och vintern är så hemsk för det är så mörkt. Jag håller med, till viss del. Men just vad gäller morgnarna så älskar jag det. Det är mörkt och kallt och man kan kura ner sig under täcket eller i en filt med en kopp varm choklad (inte kaffe eller the eftersom jag inte dricker det, usch).
Om ni tänker efter, håller ni inte med mig lite då iallafall?



Om 1½ timme är det dags att vara hos Lisa för att hjälpa till med matten. Blir roligt. 
Förresten, om det är någon som har tips på vad jag ska laga för mat ikväll så hör av er. Jag har noll fantasi just nu !

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: