2011-10-06

Världens bästa

Jag måste vara världens bästa fästmö. Igår fick jag bara en stark känsla av att jag ville göra något för J. Så jag gick och köpte rosor till honom efter att jag hade hjälpt Lisa med matten. Snällt va?
Så när J kom hem från jobbet låg det en bukett med tre rosor till honom på bordet.
Tänkte dela med mig lite av de fina rosorna han fick igår.. Titta och njut ;)


Idag är min sista lediga dag denna veckan, ska ju jobba hela helgen. Så idag har jag inte tänkt göra någonting förutom ligger här på sängen och titta på Pretty Little Liars. Måste säga att jag är positivt överraskad av denna serien, trodde den skulle va skit men den är faktiskt ganska bra.
Än så länge har jag hållt mig till att ligger kvar i sängen och titta på tv/serier. Förutom när jag var uppe på toa en vända imorse och fick se detta....


Mowgli har alltså börjat sova i handfatet. Knäppkatt, men han är rätt söt när han ligger där. Baloo gjorde faktiskt det när jag fick honom också för två år sen. Kunde man inte hittat honom någonstans i lägenheten så var det bara att kolla handfatet så låg han där. Det är väl svalt och skönt med keramiken gissar jag.
Tosse-katter säger jag bara ;)
Nähe, nu är det dags att kolla nästa avsnitt av Pretty Little Liars ;)

"Behåll inga vänner andra än dem du närsomhelst har mod att bli ovän med."
- Gustaf Lindborg

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: