2011-10-31

En resa över havet och en ensam måndags kväll

Igår var vi återigen hemma efter en trevlig weekend i Fredrikshamn.
Vi har haft det jättemysigt med bad, mat och vin.
Det kryllade av barn, enligt mig beror det på att höstlovet precis började. Men J envisas med att det var ju fortfarande vanlig helg när vi var där. Vem vet, det kanske alltid är så mycket barn men jag vet inte.

Det finns en sak som både jag och J är dåliga på är det där som kallas att fotografera. Fast några fåå bilder fick vi alltid tagit. Se och njut.. =)

J tog en stoooor öl, och jag ett litet glas vin. Detta under våran middag på en restaurang precis vid hotellet. Vi åt väääldigt god entrécote. Mumma !


Under en promenad genom spökstaden så hittade vi en röd telefonkiosk och var ju tvungna att fotografera denna. Här med mig på bilden...


På vägen hem satte vi oss bak på båten och njöt lite av solnedgången samt stilla mitt illamående. Jag som aldrig brukar vara sjösjuk =/


Och se så fint det var när solen gick ner bakom båten.
Slutet på en mysig helg med min prins.. !

Förra veckan var han i Ljungby på kurs i tre dagar. Denna veckan startar han med att bo på hotell med en man (okey, en kollega) i Jönköping för att arbeta. Så här sitter jag ensam i sängen i våran lägenhet och saknar honom återigen. Dock blir det inte lika långvarigt denna gången som sist. Han kommer ju faktiskt hem imorgon igen.

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: