2011-10-07

Tända ljus, rött vin och idol

En låång arbetsdag, en lång arbetshelg.. Jobbar ju både fredag, lördag och söndag. Så för att ladda inför detta tillbringar jag kvällen framför tvn tillsammans med mannen min.
Vi har ätit tacos, har tända ljus på bordet, dricker varsitt glas rött vin och tittar på idol.
Kan man ha en bättre fredagskväll?

(Ser ni det häftiga i bilden? Jo alla tre sakerna är med.. Ljus, rött vin och idol. Idol speglar ju nämligen sig i vårat glasbord. Fräckt va?)

Imorgon kväll efter jobbet ska jag bege mig in till staden Göteborg med min man J. Vi ska gå på bio. Filmen vi ska se har premiär idag, den handlar om en ganska vilsen agent och är väldigt väldigt rolig. Eller jag tror den är det, med tanke på att den första filmen är helt underbar.
Självklart pratar jag om Johnny English Reborn.



Ska bli riktigt kul, dels för att det var väldigt väldigt länge sen vi var på bio. Tror faktiskt inte vi var på bio någon gång under tiden jag var gravid, bara för jag var så rädd att somna under bion och det ville jag inte riskera så då hoppade jag över det istället.

Nu börjar Idol igen, dags för resultaten.
Så med andra ord, dags för mig att dra. Men innan jag gör det måste jag säga att de som ägde scenen ikväll var Molly, Moa och Amanda Fondell.
Och Anders Bagge, vad ska man säga? Du är ju helt underbar! !

"You are a keeper, and I'm gonna keep you. LIKE FOREVER"
- Charlotte Ekberg

// Charlotte Ekberg

1 kommentar:

Nina sa...

Haha, nej vad roligt! Min sambo är kusin med Andreas -alltså Herr Wichtel ;) Ja Malin (Anderas syster) hade gjort henne sååå fin! :)