2011-10-19

Snuvig Allan..

Har inte skrivit något sedan i fredags, dels för att vi hade fullt upp i helgen med att fixa o trixa här hemma och sen gäster på lördagen. Mycket trevligt.
En av Js kollegor och hans tjej kom över och käkade middag och drack lite. Det roliga med historien är att de köpt hus i Kållered och när de kommer hit så visar det sig att vi nästan kommer vara grannar. Okey inte riktigt men de kommer bo bara 5min gångväg ifrån oss, halvvägs till mitt jobb kan man säga. Världen ä'r bra liten.. =)

Under de senaste tre veckorna har jag haft galet ont i halsen varje dag. Men det har liksom aldrig brutit ut. Vet inte om det har att göra med att jag inte har några halsmandlar kvar, opererade ju bort dem när jag var sex år. Men måndag kväll smällde det. Hade riktigt ont i halsen när jag satt på jobbet och på kvällen / natten så bröt det ut ordentligt. Så nu ligger vi hemma både jag och mannen för andra dagen i rad. Båda två snuviga Allan och ont i våra halsar. J hostar en massa också, det slipper jag iallafall men det här är verkligen inte roligt =/ Bafusin är för tillfället min bästa vän (förutom Mowgli som just nu försöker lägga sig PÅ tangentbordet när jag skriver)..

(Ungefär såhär känner man sig idag)

Nä, dags att krypa ner under filten igen och plöja igenom några avsnitt av någon serie. Hörs om några dagar..

"Det finns mediciner som är värre än sjukdomar."
- Latinskt ordspråk

// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: