2011-10-04

Kanelbullar och äntligen ledig igen

Kom hem från Eskilstuna i söndagskväll, hade en mycket trevlig helg.
Måndag och tisdag har det varit jobb jobb jobb som gällt. Men nu är man äntligen hemma och är ledig i två dagar.
Och som ni vet är det ju Kanelbullens dag idag, hintade lite snyggt till vår personalansvariga om det imorse. Och vips fick vi kanelbullar på jobbet ;) Bra gjort Lotta !

Imorgon beger jag mig hem till Lisa-fisa för att hjälpa henne med matten innan hennes prov, så det blir stenhårt pluggande eftersom hon har prov imorgon eftermiddag.
Men ikväll blir det bara mys med mannen min. Och kvällen har vi bokat framför tvn. Om 30min är det säsongsstart av Outsiders, när det slutar tar nästa program vid. Närmare bestämt 99 nya saker man måste göra innan man dör och därefter Outsourced. Kan inte blir bättre ;)


(Bild lånad från Google)


Faaaaast innan tv drar igång tror jag minsann att jag ska gå och laga lite mat. Det blir sjömansbiff av nötkött med potatisklyftor och brunsås. MUMMA !

"Jag kan inte begripa att man på TV alltid ber om ursäkt för avbrotten men aldrig för de vanliga programmen."
- Otto Preminger
// Charlotte Ekberg

Inga kommentarer: